نوستالژی اخرین انشا
 
اپتومتـــــــــــری90
جمعه 19 آبان 1391برچسب:, :: 17:24 ::  نويسنده : vahid.sh


پاییز هزار رنگ ازغد 88/8/29

بهار سال 84(سال سوم راهنمایی)،کلاس ساکت و ارام،طبق معمول اقای امانت لب زیرینش را گاز می زند و با تکان دادن سرش من را که به چشمانش زل زده ام به جلو کلاس میبرد،بخوان...!!

"به نام خدا

موضوع:کدام فصل را بیشتر دوست دارید

پاییز فصل دوست داشتنی من،من برخلاف دوستانم و شاید همه افراد پاییز رابیشتر از بهار دوست دارم،به نظر من هر چیری زمانی زیبا میشود که به کمال نزدیک باشد و پاییز نهایت کمال زیبایی،همان بهار،است

........"

و چشم های میخ شده معلم که پلک هم نمیزد

پایان

و اخرین نمره تکراری 14!!!

       "کسانی که رنگ پریدگی پاییز را دوست ندارند نمیدانند پاییز همان بهاری است که عاشق شده است"     



نظرات شما عزیزان:

فریدون
ساعت0:02---25 آبان 1391
خوب بود پسرم.
پاسخ: مرسی بابا!!


کاظم بازیار
ساعت15:27---24 آبان 1391
سلام به بچه های گل اپتومتری زاهدان!!

به به داش وحید.دمتso hot

یاد اقای امانت بخیر،به معنای حقیقی کلمه مرد بود،یادته به هیشکی هم نمره بالای 14 هم نداد حتی به حسین!!!!

راستی یادت نرفته که چه قولی دادی؟بعد امتحانای پایان ترمت بیا قزوین

ملالی نیس جز دوری



ایام به کام
سلااام،به به خودت! نگفته بودی به وب ما هم سر میزنی؟؟ اره منم اگه جای تو بودم میگفتم مرد بود،کاری نکن دس به افشاگری بزنمو پت ومت بدم رو آبا؟!! بابا حالا ی چیزی گفتم تو چرا جدی گرفتی؟مگه دیوونه ام تو اوووج سرما بیام گزوین؟!! تازه به قول بچه ها برروو عاموو!!من میخوام برم چابهار! ملالی نیس حتی دوریت! راستی مرسی که سر زدی


آسيه
ساعت16:44---23 آبان 1391
مرسي،جالب بود

خبیر
ساعت2:25---23 آبان 1391
یعنی عاشق پستاتم...مرسی عالی بود

مريم
ساعت18:15---22 آبان 1391
ممنون خيلي خوب بود.


ASMA
ساعت20:28---20 آبان 1391
niiiiiiiiice

راضیه
ساعت19:05---20 آبان 1391
منم پاییز رو دوس دارم میمیرم واسه لحظه ای که برگا زیر پات خش خش کنن!
مرسی از پستت!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.