بازم لر ها.....
 
اپتومتـــــــــــری90
چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : khabir

واسه اولین بار تو ایران یه زن راننده تریلر شد! این خانوم که اسمش فرشته بیرانونده  لرستانی هست.

میگن لرا از بعضی جهات با بقیه فرق دارن همینه!!!!!!!!
.

.

.

.

.

.

.



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت1:29---15 شهريور 1391
فعلا که شما با سیب زدید توی سر این بدبخت وحید که هنوز سرش درد می کنه و گیج میزنه!!!
در ضمن دعوای من با راضیه خانم خیلی وقت تموم شده شما به ته دیگش رسیدی حیف شد وگرنه جواب شما رو هم می دادم...


دیبا
ساعت18:08---12 شهريور 1391
واقعا دمش گرم
فرق ما لرا اینه ک بی ریاییم
دلمون صافو پاکو باخداییم!!!ولی بقیه اینطورن؟؟
بمیرم برادر خبیر ک جرات نداری کیلومتری ب این تریلر نزدیک شی!!!!!!
برادر محمد باشه شما سرتر!!!!!!!!!!ولی بهت اخطار میدم اگه بخوای ادامه بدی یه سنگ از همینجا پرت میکنم ک اول دزفولو خراب کنه بعد بخوره تو سر تو یکی!!!
خواهش میکنم نظرو تایید کن


محمد
ساعت13:47---24 مرداد 1391
چرا نشنیدید شاید هم به خاطر ایننشنیدید که کل سال زاهدان تشریف دارید!ما که دستمون تو این کاره میدونیم...
شما جاش رو تعیین کنید هر طور که گفتید من حرفی ندارم اگر هم نمی خواید جوابم رو تو وبلاگ بدید شماره ام رو بگیرید.من منتظر دوئل کماکان هستم.


راضيه
ساعت18:12---18 مرداد 1391
والا من كه نشنيدم مريض از اين جابياد دزفول .باشه بگو كجا دوئل ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟

محمد
ساعت20:35---17 مرداد 1391
خدمتتون عرض کنم بهترین مقام رو ما در کل خوزستان ما داریم حتی از شهر شما هم ....بالاتر است!در ضمن اگر ما گوشه نشینیم پس چرا مریض هاتون برای درمان به پزشکان دزفولی مراجعه می کنند مگر نمیگید که شما سرتر هستید پس توی شهرتون پزشک خوب پیدا نمیشه....در ضمن من منتظر دوئل هستم البته داخل وبلاگ جاش نیست...

راضيه
ساعت14:30---17 مرداد 1391
شك نكن ما سرتريم.بهتره بريد تو خوزستان واسه خودتون جايي پيدا كنيد كه حسابتون نميكنن بعد بياييد دوئل.


محمد
ساعت0:27---17 مرداد 1391
راضیه خانم من می گم می خوای یه دوئل بزاریم ببینیم کی سرتره!!من خداییش حاضرم اگر کم نمی یارید بیاید جلو.....

راضيه
ساعت15:57---16 مرداد 1391
بعد آقا محمد اينو كي گفته؟فعلا كه ثابت شده كي سرتره.

محمد
ساعت3:50---16 مرداد 1391
خدمت راضیه خانم عرض کنم که ما دزفولی ها هر چه که باشیم از ...سرتریم.خبیر انصافا این نظر رو تایید کن.

راضيه
ساعت18:34---15 مرداد 1391
لر هميشه باحاله.قربون زناي لر كه 100مردو حريفن.آقامحمد پس بياد سراغ دزفولياااااااااا
پاسخ:پس مردای لر چن زنو حریفن!!!؟لابد یک صدم!!!!


عطیه
ساعت0:14---14 مرداد 1391
دمش گرم

Elnaz
ساعت23:14---11 مرداد 1391
دمش گرم!رو سفیدمون کرده
دیگه آقای نماینده نمی تونه مسخره کنه که خانم ها به 300تومن راضی ان!!!!
مرسی فرشته جون


محمد
ساعت23:05---11 مرداد 1391
سلام خدمت خبیر جان چه عجب یه مطلبی داخل این وبلاگ گذاشتی!!حالا هم که گذاشتی چرا به سراغ لرها..رفتی!!به وبلاگ من هم سر بزن!!مرسی
پاسخ:قربونت برم. بخاطر تیکه های تو و محمدحسن خونم به جوش اومد و دس ب کارشدم. حتما سرمیزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.