اپتومتـــــــــــری90
پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, :: 5:18 ::  نويسنده : khabir
جریان 300 تومن چیست!؟ مطمئنا عالم و آدم و... از این جریان مطلعند (به لطف وجود دهن لقات!). قضیه ازاین قرار است که روزی در ترم اخیر جناب استادی فرمود که بعضی از دانشجویان پس از فارغ التحصیلی به 300تومان (3میلیون ریال!) و یک اتاق 3در4 (واحدش رو بیان نفرمودند ولی به گفته یک منبع موثق واحد آن کیلومتر نمی باشد!) قناعت میکنند؛و در انتها خاطرنشان کردند (اصل قضیه اینجاست) : "خصوصا ...." (به نظرمن این جمله محتواش بیشتراز شعر سعدی هست وباید بر سردر سازمان ملل متحد زده بشه، البته این نظر منه!) بر اهل خرد پوشیده نیست که استاد حرفشون رو از روی منطق وتجربه بیان نمودند، چون ما غیر از منطق از ایشون سراغ نداریم، غیر از اینه؟! اما طبق شواهد موجود بسیاری این گفته را قبول ندارند (زورشون میاد!) و بدون هیچ دلیلی که حتی بشود پشه راقانع کرد آن را انکار مینمایند، غافل از این که خداوند شاهد و ناظر بر اعمال آنهاست! بنده ی حقیر این پست را بنا نمودم تا درصورتی که این سخن به کشورهای همسایه نرسیده باشد بدین طریق دین خود را ادا کرده و در ترویج این فرهنگ میمون که توسط استاد گرانقدر بنیان گذاری شد کمکی نموده باشم! به امید روزی که این سخن به چین و ماچین نیز برسد. ان شاء الله

نظرات شما عزیزان:

دیبا
ساعت21:22---15 شهريور 1391
اولا که اون داستانه کاملا واقعی ب جان عمم!!!!!!

ب قول یه دوست مشکلی نیست!!!!!!منم همینجا این دعوارو تموم شده میدونم!


محمد
ساعت1:26---15 شهريور 1391
خدمت دیبا خانم (مستعار)عرض کنم که من سر جنگ با کسی رو نداشتم اما جریانات به سمتی رقت که مجبور شدم از حیسیت خودم دقاع کنم اما اون داستانی رو هم که تعریف کردید اصلا قبول ندارم این ها شایعاتی است که خودتون برای خودتون درست می کنید...
در ضمن حالا که ما آتش بس اعلام کردیم شما می خواید شروع کنید!!!!!


دیبا
ساعت17:51---14 شهريور 1391
آقای محترم کجاش حقیقته؟؟؟؟؟؟اتفاقا من خودم تو زاهدان برعکسشو دیدم!!!!


در ضمن فک کنم شما هنوز استان ما نیومدید!!!!!وگرنه اینطور نمیگفتید!!!چون همش آب و آبشاره!


نظرای قبلیمو جدی نگیرین


چیزی جز شوخی نبودن
پاسخ:نه شمارو خدا بیاین جدی باشین...والااااااا اما حقیقتش من تاحالا تو این وبلاگ هرچی گفتم جدی بوده


دیبا
ساعت17:57---12 شهريور 1391
اوه اوه اوه عجب دعوای جنوبی راه افتاده بودو من بیخبر!!! جنوبی ک نه!!! درواقع لری!!

با سلام خدمت برادر خبیر

کار خوبی نکردید ک این مطلبو گذاشتید اونم بطور توهین آمیز

بعدشم من تصمیم دارم تو مطبم مجانی کارکنم چون ب پولش نیازی ندارم

واما برادر محمد! من نمیدونم ما لرا چ هیزم تری ب دزفولیا فروختیم ک همیشه سرجنگ باهامون دارن!!!حریفمونم نیستن!!! بذا یه خاطره واقعی از دوران جنگ تو جنوب بتعریفم

خمپاره زده بودن دزفولیه داد میزد نگران نباشید نگران نباشید زدن تو لرا!!!!!!!!

ب قول آبجی راضیه ما لرا صاف صافیم وانشالا دزفولیا ب حقشون برسن!!!!!!!!!!

و اما بازم برادر خبیر! مگه یادت نیس تو چابهار نتونستی فاصله نیم متری رو از تو کشتی بپری تو ساحل!!!!!! پس لطفا ایقد دم از سنگو کوهو ژ3 و... نزن ک با سنگ کارتو میسازم

از برادر خبیر خواهش میکنم این نظرو تایید کنه

مرسی
پاسخ:خوبه حالا به حقیقت میگین توهین من از بچگی تو دریای چابهار بزرگ شدم.جاهایی که من رفتم شما فقط تو تلویزیون دیدین شما که یه قطره آب طرفتون پیدانمیشه باید بترسین...اون روزم اگه نپریدم دلیل دیگه ای داشت


راضيه
ساعت22:00---25 مرداد 1391
باشه من واسه دوئل آماده ام.ما لرا ثابت كرديم بخيل نيستيمو حق كسي رو هم نخورديم صاف صاف.اهل حسادتم نيستيم

محمد
ساعت13:42---24 مرداد 1391
خدمت راضیه خانم عرض کنم ما حقمون رو همیشه می گریم اما بعضی چشم دیدن این حق رو ندارند!
چرا نمی تونم رو کنم بهتون گفتم که وبلاگ جای دعوا نیست یه کاری شما پیشنهاد بدید با هم خارج از وبلاگ این مسئله رو حل کنیم!
در ضمن ببخشید دیر جواب نظر رو دادم یکدفعه هم فکر نکنید که کم آوردم شما هی نظر بزار من جوابتون رو میدم این چند روزه جایی بودم به اینترنت دسترسی نداشتم.به خاطر همین دیر جواب دادم.


راضيه
ساعت18:10---18 مرداد 1391
اولا خبير تو تفنگ ببيني اشكت درمياد به موقعش كه ديدمت جوابتو ميدم.بعدشم بميرم كه به عمرت كوه نديدي. .آقامحمد ميدوني كه اينطوري نيست اگه مظلوم واقع شديد بفرماييد حقتونو بگيريدبعدشم از چيزي كه نميتونيد رو كنيد مايه نزاريد.
پاسخ: نه اینجوریام نیس که میگی. من ماجراها با تفنگ داشتم. به موقعش تعریف میکنم. ولی انصافا کوه اولین بار توسط بابای بابابزرگ من اختراع شدااا ! اون موقع اخبارم اعلام کرد...حدود 96 سال پیش بود!


محمد
ساعت20:32---17 مرداد 1391
خدمت راضیه خانم عرض کنم که دزفولی ها انصافا موفق تر از ....بودند و بهترین رتبه ها در کل کشور رو دارنداز مقامات گرفته تا جدیدا هم بهترین رتیه های کنکور اوردن اما مظلوم واقع شدند واینکه میگید که ارزش خانم ها بالاست من هم منکر این نمی شم ارزش زن ومقام مادر بالاترین مقام در نزد خداست اما ما بحثمون سر چیز دیگه است که الان نمیشه من این جا بگم چون نمیشه داخل وبلاگ نمایش داد...

اما یه گله هم به خبیر دارم که با مطلب زدنش یه دعوای جنوبی راه انداخته!ای خبیر اگر دستم بهت نرسه می دونم باهات چی کار کنم....
پاسخ:دعوای جنوبی!!!!


راضيه
ساعت14:24---17 مرداد 1391
آقاخبير مهم نيست با چي دعوا كني سنگ يا...مهم اينه دل وجرات داشته باشي كه ما داريم شماچي كه جرات هيچكاري رو نداريد.آقامحمد خودت شروع كردي.300 يا هرمقدارديگه زن اينقد ارزشش بالاست كه به پولش نگاه نميكنن.شما فكر خودتون باشيد كه بي پول...

پاسخ:چرا مهمه.با سنگ که حال نمیده.حالا اگه ژ3 بود یه چیزی! نه ابزارآلاتی که برای ساخت کوه استفاده میشه!!!


الناز
ساعت12:08---17 مرداد 1391
آدما تغییر پذیرن!!!


بهر حال چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!!پاسخ:بر منکرش لعنت! فقط اگه لطف کنید یکی از موارد موفق تر بودن خانم ها رو بگید که مردم توجیه بشن عالی میشه!!؟


محمد
ساعت3:27---17 مرداد 1391
خبر نداری عزیزم چه غوغایی کرده داخل گوگل مگر تنها برای تو ساختمش بعضی ها غربیانه میان ازش بازدید می کنند!!حالا یه خاطره ازت بنویسم که بفهمی!!

محمد
ساعت2:29---17 مرداد 1391
خبیر پر رو نشه وگرنه این وبلاگ رو تحریم می کنم همین یه مشتریتون هم می پره هان!!اگر هم خیلی پررو بازی در بیاری یه خاطره ازت می نویسم تا خودت به....بیفتی تو توی دعوای بزرگترها دخالت نکن پسرم!!!
پاسخ:چشم خان داداش.من غلط کردم فقط او تحریمه رو بیخیال شو جان عمه ت! اصن میخای 100 تا خاطره بنویس مگه کسی به وبلاگ تو سر میزنه!!!!


محمد
ساعت0:25---17 مرداد 1391
خدمت راضیه خانم عرض کنم انگار با من می خواد دوئل کند باشه من منتظرم!!یه دفعه اومدم ازتون دفاع کنم با این دفاع جون خودم رو به خطر انداختم اما انگار باید یه جور دیگه دفاع کنم!!حالا که این طور شد پس 300 تومنی ها!!هاهاها....


پاسخ:چیه از اونجا بیرونت کردن اومدی طرف ما؟! نمیخاد آقا برو ما هم خودمون زبون داریم!!!


الناز
ساعت22:11---16 مرداد 1391
سلام خدمت دوستانم!

آقای نویسنده من اعتراض دارم!!!!!!!!!!!

حالا ببینم کی میگه وارده؟؟!!!

ما هر چی بگیم باز این آقایون توجیه می کنن و نظر ما رو رد میکنن گفتم پس بهتره چیزی نگم

در ضمن یادتون باشه سکوت همیشه علامت تایید نیست!!!پاسخ:وارد نیست! تا جایی که ما میدونیم معمولا هروقت حق با شما بوده سکوت نمی کردین!


یکی
ساعت15:59---16 مرداد 1391
بازخوبه زنامدرک میگیرن بعدش میرن سراغ 300تومن.مرداکه عرضه مدرک گرفتن ندارن!


اون نمایندتون که به نظرخودش سرکلاس اپتیک دخترارو میکشت چی میگه!
پاسخ:مدرک میخایم چیکار! ما همینجوریشم بی مدرک 300 تومن زیر پامونه! بعدم نماینده مون بحثش از بقیه پسرا جداست!اونو جزء خودتون بدونید!!


راضيه
ساعت15:51---16 مرداد 1391
توسرو كله هم نزنيدآقايون. در آينده از مطباي هم ديدن ميكنيم اين بحث ديگه تكراري شده.آقامحمد خيلي بده يه آقا از خانوما حمايت كنه ما خودمون زبون داريم
پاسخ: خوب شد گفتین. سنگه رو برداشته بودم که بزنم تو کله ش!


محمد
ساعت3:47---16 مرداد 1391
باید خدمت علی جان عرض کنم حالا که واقعا در کسب نمره های بالا از خانم ها جا موندید باید هم این حرف ها رو بزنید!!اما کلا عرض میکنم چون ما واقعا در ضمینه درس خوندن از خانم ها کم اوردیم اما هر چی که باشیم در آینده وضع مالیمون از خانم ها بیشتر وبهتر میشه!!(این هم فقط به خاطر علی گلم که مارو از وبلاگ اخراج نکنه وگرنه این وضعی رو که من میبینم همه چی داره برعکس میشه...)
پاسخ:محمدجان یه چیزمیگم ناراحت نشی. انصافا حق با علی هس.آخه تو سر پیازی یا ته پیاز که میای از همه دفاع میکنی(به ناحق).خودشون اگه احساس میکردن حق با اوناس بیان میفرمودند!!!حالا که اعتراض ندارن لابد حق با استاد بوده دیگه. تو کلاه خودتو بچسب داداش باد نبره. باد زابل شدیده ها.گفته باشم


ali
ساعت17:56---15 مرداد 1391
همینی که هست هر کی میخوای باش! طرفدار ...هوادار... سپه دار....جامعه اینو میگه .استاد هم درد جامعه رو میگه دیگه .باید بگویم: واقیت پذیرفتنیست! ممد جون توام کلاه خودتو بچسب ......س وگر نه خودم میام کلاتو بر میدارم ..پاسخ:اووووووووف علی جان آرومتر!وبلاگ یه بازدیدکننده داره اونم میپرونی هاااااااا!!!!

dr.bomb
ساعت17:12---15 مرداد 1391
سلام


در کل من که هیچی نفهمیدم از اینکه چی نوشتی منظورت چی بوده ولی در کل باحال بود!!!!پاسخ:هه! میدونستم نمیفهمی.اصن چه کاریه یه آبادانی منظور یه بینایی رو بفهمه!!


ali
ساعت0:23---13 مرداد 1391
و در آن محبس تاریک به بریدن شیشه میشه تیشه ریشه و .....
هر چیزی که بریده میشه نایل میشی.البته از اون جایی که منم میدونم بقیه هم میدونن تو این وضعیت با این چنین حقوقی فقط میشه با یه کارتن(جهت استراحت گوشه خیابان) و میل نمودن روزی یه هویج!! ماه رو به پایان رسوند.
خب یه دفعه بگو برین بمیرین دیگه !!!(با خنده البته)
خیال همه رم راحت کن.


محمد
ساعت14:28---12 مرداد 1391
خیلی مطلبت چرت بود انصافا فعلا که دنیا داره به کام خانم ها می چرخه!نمره های اول کلاس که خانم ها هستند!این استاد عزیز احتمالا قبل از امتحانات ترم این سخن رو گفته!

اما من با این نظر استادتون مخالفم واز حقوق خانم ها دفاع میکنم!!من در این ضمینه طرفدار سرسخت خانم ها هستم!!
پاسخ:هه! ممنون که نظردادی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.