بازم خطای دید
 
اپتومتـــــــــــری90
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : rezaei

 

پله ها رو به بالاس یا پایین؟

انگشت خود را وسط مکعبها قرار دهید رنگشان یکی میشود

عکس بالا یک جسم است یا دو جسم؟

تصویر بالا چند ستون دارد؟

دایره بالا به خاطر خطوط اطرافش خمیده به نظر می آید.

اسکیمو میبینین یا چهره ی اسکیمو؟

 



نظرات شما عزیزان:

یکی
ساعت16:05---16 مرداد 1391
من که خیلی خوشم اومد.دوباره هم ازاین مطالب بذار.
آفرین به شماها که فعالید.ولی اون نماییندتون کجاست!؟
"خبری ازش نیست"
من که میگم بندازیدش بیرون چکاریه!


خبیر
ساعت2:41---16 مرداد 1391
خوب بود.فقط تو بعضیا مث پله هه کدوم خطا بود!؟

محم
ساعت1:28---16 مرداد 1391
سلام من داخل این مطلب هیچ خطایی دیدی نمی بینم میدونید چرا!!!چون هر جوابی درسته!!لطف کنید برای این مطلبتون جواب های درستش رو بزارید وگرنه هر جوابی و به هر دیدی می شه درست دید!!با تشکر از مطلبتون!!ااز وبلاگ من هم ذیدن بکنید خانم رضایی نظر هم فراموش نشه!!!مرسی
پاسخ:سلام.ممنون كه به ما سرزدين. به وبلاگتون سر ميزنم.


عطیه
ساعت21:12---15 مرداد 1391
جالب بود خشته نباشیپاسخ:تنكس

ali
ساعت17:59---15 مرداد 1391
خیلی خوب...
فقط من آخریرو یا چهره اسکیمو! میبینم اشکال که نداره!؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.