اپتومتری در کشور های مختلف
 
اپتومتـــــــــــری90
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : sunboy

استرالیا موسسات آموزشی ارائه درجه در عینک فروشی. لیسانس پنج سال دو درجه سطح وجود دارد ، که گنجاندن مدیریت درمان بیماری چشمی است. درجه چهار سال است که ارائه شده توسط QUT است توسط یک گواهی نامه فارغ التحصیل سال های طولانی در درمان شده است. این دوره مدرک دیگر ارائه نمی شود ، و به جای یک دوره سه ساله کارشناسی در علوم چشم انداز و پس از کارشناسی ارشد دو ساله آغاز شده است فارغ التحصیلان که از لحاظ درمانی تایید. هر سه نهاد های جایزه درجه با افتخارات به دانش آموزان دستیابی به بالا ، و نیز ارائه کارشناسی ارشد بینایی سنجی (MOptom) و برنامه های دکترا. حوزه بینایی سنجی تمرین در استرالیا ، مشابه است که تمرین در نیوزیلند ، بریتانیا ، کانادا ، و ایالات متحده آمریکا ، که در آن بینایی سنجی حرفه های بهداشتی اولیه در نظر گرفته شده است. ورود به سه مدرسه بینایی سنجی بسیار رقابتی است ، با دانش آموزان نیاز به یک دانشگاه شاخص اخذ پذیرش (UAI) بالاتر از کسانی که مورد نیاز توسط قانون ، پزشکی و دندانپزشکی. در سال 2006 UAI قطع برنامه UNSW 99.00 بود و ENTER برش برای دانشگاه ملبورن 99.65 بود.

دانشگاه ملبورن [1] BOptom
دانشگاه نیو سات ویلز [2] BOptom / BSC (چشم انداز علم)
دانشگاه تکنولوژی کوئینزلند [3] BAppSc (Optom) -- با مدرک لیسانس علوم بینایی / کارشناسی ارشد بینایی سنجی از فوریه 2009 جایگزین شده است. طبقه اول از دوره جدید را در سال 2013 فارغ التحصیل.
دانشگاه فلیندرز [4] کارشناسی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، (چشم انداز علم) ، کارشناسی ارشد بینایی سنجی
Deakin دانشگاه [5] کارشناسی ، ورود و درجه فارغ التحصیل کارشناسی ارشد.

با توجه به توسعه 'مدل ملبورن در دانشگاه ملبورن ، سال 2011 مقدمه ای از دکتر چهار ساله برنامه بینایی سنجی (OD) را ببینید [6] ، که نیاز به دانش آموزان مدرک کارشناسی برای تکمیل. قبل از ورود به برنامه OD است. پیش بینی شده است که تغییرات مشابهی خواهد بود توسط دانشگاه نیو ساوت ولز و دانشگاه کوئینزلند تکنولوژی در سال های آینده اقتباس ، گرچه هیچ مدرکی برای حمایت از این شایعه وجود دارد.

دانشگاه فلیندرز در آدلاید ، استرالیای جنوبی در حال حاضر ارائه درس بینایی سنجی. این 5 سال به طول می انجامد و لیسانس علوم (چشم انداز علم) و کارشناسی ارشد بینایی سنجی تشکیل شده است. این درجه بینایی سنجی در استرالیای جنوبی ارائه شده است.

دانشگاه Deakin در Geelong ، VIC ، یک دوره جدید در بینایی سنجی در آغاز سال 2012 دانشگاهی آغاز خواهد شد. این دوره که به طور مشترک توسط دو تا از بزرگترین زنجیره شرکت پیچی در Specsavers استرالیا و Luxottica پشتیبانی می کند. آن را تبدیل به دانشگاه برای اولین بار در استرالیا برای ارائه به 3.5 سال درجه بینایی سنجی. این پیش بینی شده که البته فارغ التحصیل کوتاه ارسال خواهد شد در سال 2013 برای دانشجویان در دسترس در حال حاضر با مدرک کارشناسی است.

در حمایت از ارائه دانشگاه کالج استرالیا بینایی سنجی [7] کارگماری بالینی برای استرالیا و دانشگاه بین المللی و در رفتن رشد و توسعه مداوم حرفه ای برای اعضای حرفه بینایی سنجی را فراهم می کند.

 

 

منبع: ویکیپدیا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.