عشق!!!
 
اپتومتـــــــــــری90
13 شهريور 1391برچسب:, :: 14:12 ::  نويسنده :


 عشق   قوی ترین سپاه است،زیرا در یک لحظه بر قلب و مغز و جسم حمله می کند.(ولتر)

 

 

 عشق   پاک قادر است سعادتمندترین و دل انگیزترین زندگی را به وجود آورد.(ویکتور هوگو)

 

 

 عشق   تنها مرضی است که بیمار از آن لذت می برد.(افلاطون)

 

 

 عشق   برای زن رمانی است که خود قهرمانش است و برای مرد رمانی است که خود نویسنده اش میباشد.(ولتر)

 

 

 عشق   غالبا یک نوع عذاب است،اما محروم بودن از آن مرگ است.(ویلیام شکسپیر)

 

 عشق   همان چیزی است که به شما امکان می دهد بارها و بارها متولد شوید.(باربارا دی آنجلیس)

مطلب ارسالی از فرخنده



نظرات شما عزیزان:

راضیه
ساعت19:14---23 شهريور 1391
بیخیال عشق حوصله دارید.بحثای هیجانی کنید عین رفتن به سربازی

Ali
ساعت17:47---16 شهريور 1391
تازه تقصیر دیبا خانومه که خودشونو معرفی نکردن!! مام شک کردیم نکنه شما هم خودی باشی خانوم فرخنده...و با اسم مستعار اومده باشید! به هر حال از این که تو وب ما هستید خوشحالیم .

Ali
ساعت17:34---16 شهريور 1391
خانوم فرخنده فک کردم خودی هستید چیزی جز شوخی نبود سو تفاهم نشه !شرمنده اگه اینجوری گفتم ...!!.در مورد خانوم دیبا که هنوز معرفی نشدن نمیدونم شاید تو شهر شما اشیا توهین محسوب میشه...! منظورم توهین نبود! این بود که اگه مطلب و نظر میذارین مام(بقیه نویسنده ها) بدونیم کی بیدین!!!خوشحال میشدیم. چرا عصبانی میشین ....!تازه حالا نویسنده بشی...! مگه مطلب گذاشتن چقد وقت میگیره ؟

آسيه
ساعت15:24---16 شهريور 1391
منم با حرف الناز كاملا موافقم؛عشق چ خوبه چ بد همه ي روزي گرفتارش ميشن!!!!
پاسخ: الناز:عزیزم منظورم از دوست خوبم تو بودی!!!


الناز
ساعت23:21---15 شهريور 1391
اصلا با افلاطون موافق نیستم فقط به عاشقا توهین کرده از سخنش جز این نمیشه هیچ برداشتی کرد!
عشق واقعیتی ست که همه با آن روبرو میشن!البته به قول دوست خوبم


دیبا
ساعت22:19---15 شهريور 1391
آقای داش علی توهین نکنید اشیا چیه!!!!!من خودی هستم!!نیازی ب تحقیقات هم نداره!!شمام فرط فرط نظر بذارید کسی مانعتون نیس!
بعدشم لطف کردم!!!!!!!وقتمو گذاشتم واسه وبمون!!!!!
اگ نویسنده نمیشم چون مطمئن نیستم تاآخرش بتونم همراهیتون کنم و کارای مهمتری دارم


فرخنده
ساعت22:10---15 شهريور 1391
چه جالب؟؟؟؟مگه اشیا هم میتونن؟نه بهش اعتقاد دارم شاید بشه از لحاظ فیزیکی اثباتش کرد؟؟؟من فرخنده از تهران و کنجکاوم همتونو بشناسم از جمله الناز سانبوی شما دیبا خبیر رضایی و....بلد نیستم امتحانی بود و دوباره امتحانش میکنم جون تایپم سریعه

Ali
ساعت20:31---15 شهريور 1391
این اشیاء جدید!!! که میان مطلب میزارنو فرط و فرط نظر میدن ...لطفا خودشونو هر چه سریع تر معرفی کنن البته طبق تحقیقات کم کم به هویت دیبا خانوم پی میبریم اگه فرخنده خانوم هم خودشونو معرفی کنن خیلی خوبه.....
تازه اینقد دوس دارین مطلب بزارین چرا نویسنده نمیشین .....!!! : B


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.