داستان های کوتاه و طنز
 
اپتومتـــــــــــری90
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 10:21 ::  نويسنده : sunboy

هتل:

 

روزی مردی به سفر می رود و به محض ورود به اتاق هتل متوجه می شود که هتل به کامپیوتر مجهز است تصمیم می گیرد به همسرش ایمیل بزند.نامه را مینویسد اما در تایپ آدرس دچار اشتباه می شود وبدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد.

در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی،زنی که تازه از مراسم خاکسپاری همسرش به خانه بازگشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشد به سراغ کامپیوتر می رود تا ایمیل های خود را چک کند اما پس از خواندن اولین ایمیل غش میکند وبر زمین می افتد.پسر او با هول وهراس به سمت اتاق مادرش میرود ومادرش را بر نقش زمین می بیند در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد:

گیرنده: همسر عزیزم

موضوع:من رسیدم

میدونم از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی راستش آنها اینجا کامپیوتر دارند وهرکس به این جا میاد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته.من همین الان رسیدم وهمه چیز را چک کردم همه چیز برای ورود تو روبراهه.فردا میبینمت امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه،وای چقدر اینجا گرمه!!!!!!!

آرایشگاه:

در شهری در آمریکا آرایشگری زندگی می کرد که سال ها بچه دار نمی شد.اونذر کرد که اگر بچه دار شود تا یک ماه سر همه ی مشتریانش را به رایگان اصلاح کند.بالاخره خدا خواست وبچه دار شد.

روز اول یک شیرینی فروش وارد مغازه شد.پس از پایان کار هنگامی که قناد خواست پول بدهد،آرایشگر ماجرا را به او گفت.فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه اش را باز کند،یک جعبه بزرگ شیرینی ویک کارت تبریک وتشکر از طرف قناد دم در بود.

روز دوم یک گل فروش به او مراجعه کرد وهنگامی که خواست حساب کند آرایشگر ماجرا را به او گفت.فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه اش را باز کند،یک دسته گل بزرگ ویک کارت تبریک وتشکر از طرف گل فروش دم در بود.

روز سوم یک مهندس ایرانی به او مراجعه کرد در پایان آرایشگر ماجرا را به او گفت واز گرفتن پول امتناع کرد.

حدس بزنید فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه اش را باز کند با چه منظره ای روبرو شد؟

فکر کنید شما هم یک ایرانی هستید؟؟؟

.

.

.

.

.

.

چهل تا ایرانی همه سوار بر ماشین آخرین مدل دم در سلمانی صف کشیده بودند وغر میزدند که پس این مردک چرا مغازه اش را باز نمی کند.!!!!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

فهیمه
ساعت19:08---21 ارديبهشت 1391
خیییلی قشنگ بود....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.