اپتومتـــــــــــری90
پنج شنبه 24 فروردين 1398برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : sunboy

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز



نظرات شما عزیزان:

سراوانی
ساعت16:11---2 خرداد 1392
وبلاگمون خیلی خوبه


بچه ها انرژی منفی ندین



دوستش دارم بزرگیش را ، سکوتش را ، عظمتش را ، اُبهتش را ، تنهاییش را ، حکمتش را ، صبرش را ، و بودنش عادتیست مثل نفس کشیدن

خدا را میگویم …


پاسخ: اره خوبه خیلی خیلی خیلی خیلی... ستاد تقویت روحیه نویسنده ها!!!!!!!!!!!


بچه های خابگاه مریم!
ساعت17:33---5 مهر 1391
میشه قالب وبلاگ رو عوض کنید؟آخه چشم رو اذیت میکنه
مرسی


بینایی ش بهشتی
ساعت22:42---4 مهر 1391
سلا بچه های گل اپتومتری...

خوبید انشالا؟

با درسا چی می کنین؟

هی ی ی ی ...

چه قد وبلاگتون خلوته بدتر از وب ما...
پاسخ: سلام مرسی که سر زدین!خوبیم شما چطورید؟ با درسا هم می سوزیم ومی سازیم! خوش بحالتون که م...... ندارین!


بلوچ بلوچي
ساعت19:46---8 شهريور 1391
محتوي وب شما هيچ سنخيتي با عنوان آن ندارد يه لطف بكنين اسمش عوض كنيد اگر نه مطالب تخصصي بنويسيد تا بيشتر مورد استفاده كاربران قرار گيرد
پاسخ:سلام. نميشه گفت هيچ سنخيتي نداره چون ما مطالب مربوط به رشته خودمون هم ميذاريم ولي واسه ترغيب همكلاسيا و ديگران براي ديدن وبلاگ ناچاريم مطالب غيرمربوط هم بذاريم.ولي با اين حال ممنون از نظردهي تون.سعي ميكنيم مطالب مربوط تر بذاريم


میلاد
ساعت18:22---21 مرداد 1391
همین؟؟؟؟؟ اوج فعالیتتون همین بود!!!!! کجایین پس!!!

taghziye90
ساعت10:47---17 مرداد 1391
slm webe khubi darin merc k b ma sar zadin khoshhal mishim age dus darin linkemun konin

sadra
ساعت23:49---11 مرداد 1391
خبیر جون خیلی دوست دارم...خیلی میخوامت
پاسخ:ای بابا فک کردی من نمیخوامت!نمیدونی من درغم هجران تو بااشکهایم چه نخلها ک پرورش ندادم!!


achack
ساعت14:26---11 مرداد 1391
مرسی.

کار خوبیه هر چن وقت ی بار قالب وبلاگو عوض کنین

در زمینه مطلب گذاشتن فعال نیستین؛ البته خانما فعال ترن ک اکثرشون علمی نیست
پاسخ: سلام دوست عزیز سعی می کنیم علمی هم بذاریم ولی باید نظر بقیه رو هم در نظر بگیریم مرسی که سر زدی (الناز)


میلاد
ساعت13:08---11 مرداد 1391
دم همه ی بچه های بینایی گرم
پاسخ: مرسی


F6يك
ساعت11:16---11 مرداد 1391
سلام به همه.خسته نباشيد.خوب بود.آقاي بمب خوشحال شدم بلاخره خبري ازتون شدفكر كردم منفجرشدي

Elnaz
ساعت11:33---10 مرداد 1391
بابا ایول!!!یه لحظه رفتم وبرگشتم شکه شدم!مرسی که قالب وبلاگ رو عوض کردید

فقط یه لطف کنید وبلاگ بچه های شنوایی و تغذیه رو با اجازه خودشون لینک کنید و بگید ما رو لینک کنن آخه هیچکدوم آدرس وبلاگ رو ندارن
پاسخ:تنکس اونم باشه اگه فرصت کردم حتما


Dr.bomb
ساعت14:39---9 مرداد 1391
جناب آقای sunboy چرا شما مطلب نمی فرستین رو این وبلاگ؟

به خبیر هم بگو که اگه تا آخر تابستون این وبلاگ ، وبلاگ شد که هیچ . وگرنه هکش می کنم حالشو ببرین!!!!!!!!11پاسخ: ------------------------------------------------------------------------------------------- آقای دکتر فک کنم آقایون حتی به وبلاگ سر هم نمی زنن چه برسه به اینکه مطلب بذارن!!! بهتره از طریق تلفن همراه تهدیدتون رو به گوششون برسونید شاید جدی بگیرن!! مرسی از لطفتون


میلاد
ساعت11:30---8 مرداد 1391
س ممنون ک سر زدین.... وب شمام قشنگه.... فقط ی چیزی آآآآآخه چرا تو این گرما و گرونیو از همه مهم تر ماه رمضون و.... اینا... ی آدرسی چیزی نمیذارید بدونیم وبتون کجاس؟؟؟بچه از صبحه!!! داره تو این خیابونا میگرده!!!!!پاسخ: سلام مرسی که سر زدین شرمنده سعی می کنیم اطلاع رسانی کنیم شما هم به بچه های شنوایی آدرس رو بدین

خبیر
ساعت1:59---5 مرداد 1391
سلام خدمت همگی خصوصا نماینده ی گلمون(دارم برات!)

نماز روزه هاتون قبول

سورپرایز شدم میبینم همه انقد فعال شدن.به کوری چشم حسود!!

من که همه ی وقتمو سرگرم DL م!

ایشاالله منو سایر غیرفعالا هم یه روز فعال بشیم!!
پاسخ:سلام مرسی که سر زدید خوشال میشیم باهامون همکاری کنید


DR.bomb
ساعت13:00---30 تير 1391
بابا دِ یَ کُتی مطلبی چه وَنِ مِ ای وبلاگ

کُلِش سُ نَفر پُستِ فِرسنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پاسخ: سلام باشه سعی می کنیم شما انگار ما رو از یاد بردید!!آقای نژادحسینی سر میزنن ولی شما دیگه دکتر شدید ما رو تحویل نمی گیرید!


بمب
ساعت10:59---25 ارديبهشت 1391
سلام بچه ها حال شما خوبه؟
نامردا چرااسم وبلاگ رو عوض کردین؟
حالا ما ماهی یه بار یه سربه وبلاگ می زدیم یه پستی ارسال می نمودیم و می گفتیم که هنوز هم ....
خلاصه خوش حال شدم وبلاگتون دیدم


پسر شجاع
ساعت11:51---27 فروردين 1391
خیلی خوشحالم که بالاخره یه دستی رو سر وبلاگ کشیدید
از همکلاسیای عزیز هم خواهش دارم که از این وبلاگ و این بچه ها حمایت کنن و مشارکت داشته باشن
مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.