اپتومتـــــــــــری90
چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : rezaei

این روز ها دلم اصرار دارد فریاد بزند

اما من جلوی دهنش را می گیرم

وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

این روزها خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا آرامش اهل دنیا خط خطی نشود.



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت19:15---16 مرداد 1392
این یارو سحره همچین میگه اععععتصاب کنیم که انگار 365روز سال تو این وبلاگ تلپه حالا بزا عرق پات خش شه بعد معتصب شو ...
پاسخ:مریم: اولا یارو خودتی عامووو دوما خو تلپه دیگه پ ن پ تو تلپی!اصن بگو بینم توی نفوذی کی هستی؟


دیبا
ساعت20:15---13 مرداد 1392
قهرنکنین دیگه بچها!!

باشد من امدم منت کشی!قبول؟

بقیه را عفوکنین جذامی های محترم!!!!
پاسخ:باشه حالا چرا گریه میکنی؟جذامی هم خودتی.دی!!!!!


سحر
ساعت17:08---12 مرداد 1392
دوستم من فک کردم بیا من و تو اعتصاب(همینجوری نوشته می شه دیگه)کنیم دیگه نیایم تو سایت،اصلا قهر کنیم بلکه به قصد منت کشی یکی اومد تو سایت...
پاسخ:بلکه...


خبیر
ساعت22:27---11 مرداد 1392
Γεια σου, εγώ σχόλιο. Είστε ικανοποιημένοι τώρα.
نیس وبلاگمون الان بین المللی شده به 18 زبان زنده دنیا تسلط داره منم در سطح وبلاگمون نظر دادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.