سکوت...
 
اپتومتـــــــــــری90
چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 1:54 ::  نويسنده : khabir

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت1:22---15 شهريور 1391
حالا شما فکر کنید جو معنویت ما رو گرفته اما خدا در نزدیکی ماست شاید مرگ حق باشه اما مرگ ناگهانی اون هم به این وضعیت خیلی ناراحت کننده است.که متاسفانه صدا وسیما خیلی کم به زلزله زدگان بها داد و گرنه اوضاع وخیم تر از اون چیزی ایست که من وشما (دیبا خانم)میدونیم ومی بینیم...

دیبا
ساعت15:43---12 شهريور 1391
مرگ حقه حالا چه تصادف چه بیماری چه زلزله چه هر چی دیگه چه....خدا بیامرزتشون اصلا ناراحتی نداره...فک کنم همتونم تو موقع های جوگیریتون بود که ناراحت شدید خصوصا اون یکیتون که امام رضا بود سیر و سلوک دیگه(دختر عموی دیبا)

محمد
ساعت10:26---9 شهريور 1391
واقعا تاسف بار بود این زلزله!وقتی که زلزله اومد من مشهد بودم ودیدم که مردم دارن از زلزله میگن گفتم احتمالا زلزله خفیف بوده وزیاد کشته نداده اما وقتی رفتم وتلویزیون رو نگاه کردم نا خودآگاه حلم گرفت و اشک از چشمانم سرازیر شد و....
انشاالله خداوند همه را رحمت کند و بازماندگان صبر جلیل عنایت فرماید.
مرسی خبیر جان مطلبش عالی بود...
اما دل خراش...


فهیمه
ساعت12:01---8 شهريور 1391
خدا به بازماندگانشون صبر بده....

الناز
ساعت19:39---25 مرداد 1391
سلام واقعا متاسفم




راضيه
ساعت17:54---25 مرداد 1391
خيلي غمگين بود وهمش عين واقعيت.هميشه نوش دارو بعد مرگ سهراب.فقط دنيا بي رحم نيست ما آدما بي رحم تريم

پسر شجاع
ساعت8:36---25 مرداد 1391
خدايا دوست ندارم اين دنياي بي رحم تو را

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.