؟؟؟؟؟؟!!!!!!
 
اپتومتـــــــــــری90
17 شهريور 1391برچسب:, :: 15:4 ::  نويسنده :

آیا درسته یه دختر از یه پسر خواستگاری کنه؟شرع اینو میگه؟نه خداییش میدونید منشا این سوال من از چیه؟از خود پسراست که معتقدن که نه چه اشکال داره؟امروزه خیلی هم پیش میاد اما جالب اینجاست که همین آقایون پاش بیوفته اوه اوه چه حرفایی که نمیزنن؟؟؟؟؟!!!!!!حالا من موندم،دوست دارم بدونم اصل قضیه چیه؟ممنون میشم اگه همراه با صداقت نظراتتونو بگید...

مطلب ارسالی از فرخنده



نظرات شما عزیزان:

ALI
ساعت12:39---19 شهريور 1391
چون همیشه درخواستو از طرف پسر دیدیم شاید هضمش سخت باشه که دختر خواستگاری کنه ...میتونه اینجوری(از طرف دختر) هم باشه. ولی از طرف پسره باشه باحال تره...

ساعت21:01---18 شهريور 1391
این که کی اول پاپیش بذاره،مهم نیست مهم خاستن همه!!
اگه پسر بیاد جلو قشنگ تر ولی نه ایکه یه قانون باشه!
حالادر کل کی الان زن میگیره مگه...است!اونم این دخترای امروزی رو!


خبیر
ساعت16:14---18 شهريور 1391
خب وقتی پسرا همچین اعتقادی دارن لابد درسته دیگه!!!!!!
من در مورد درست یا غلط بودنش چیزی نشنیدم اما چرا که نه؟؟؟؟


دیبا
ساعت15:12---18 شهريور 1391
منم میگم عزت وکرامت یه دختر همچین چیزی رو نمیپذیره!

ولی من از یه دوس شنیدم که روایت داریم از پیامبر که در یه شرایط خاصی این گفته شما درسته!!!!!هرچند خودم معتقدم ک یه همچین روایتی نداریم!!!


الناز
ساعت12:32---18 شهريور 1391
بنظر من درست نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب دانشجویان اپتومتری90 و آدرس opto90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.